tisdag 29 januari 2008

Utmaning

Oj vad kul! Har blivit utmanad av Tisalen!

  • Vad gjorde du för 10 år sedan?

Hade många planer för framtiden..lämnade min barndomsby för något bättre, var au-pair, träffade min man... Livet lekte helt enkelt!


  • Vad gjorde du för ett år sedan?
Letade nytt jobb, började längta efter barn riktigt ordentligt. Märkte att verkligen alla runt om kring oss blev gravida utom vi...

  • Fem snask du gillar?
Smågodis, allt möjligt godis som har sådan där yoghurt omkring sig...(naturgodis), choklad i alla former, vindruvor (räknas det??), sweet chili chips...

  • Fem sånger du kan hela texten till?

Oj! Nog ingen... Kanske bä bä vita lamm... Kent-låtarna förr i tiden...

  • Vad skulle du göra om du var miljonär?

Hur många miljoner??? Om pengarna räckte skulle jag vilja köpa ett äldre hus och totalrenovera så att charmen bibehålls... Om bara en miljon...betala av huslånet... Resa till solen några gånger om året vill jag ju också...

  • Tre dåliga vanor?

Blir lätt gnällig och har svårt att se positivt på saker. Är seg på morgonen mina lediga dagar...Kommer liksom aldrig iväg till det jag har bestämt mig för... Köper kläder fast lönen börjar ta slut...

  • Fem saker du gillar att göra?

Ligga på standen i något varmt land, titta på film och bra serier, äta god mat och dricka gott rödvin, shoppa, fika med vänner...

  • Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa?

Spontant skulle jag aldrig gå i päls (klär mig dock i skinn)...annars är jag nog öppen för det mesta i modeväg... Brukar vara lite skeptisk i början till nya trender, men sen när jag vant mig är det kört för mig också...

  • Fyra favoritsaker?
Bilen, min handväska, mobilen, min almanacka, pengar (finns hur mycket som helst)...

Jag utmanar isblomma och lillawi

2 kommentarer:

Anna sa...

Är bara så nyfiken på hur det går...fortfarande ingen mens??? Testdags imorgon?

Jag håller alla tummar o tår för att det blir ett plus imorgon!

Kram

Anonym sa...

Lycka till med morgondagens test!!!!

Jag tänker på dig!