söndag 13 januari 2008

Äl?

I fredags hade jag nog äl. I alla fall skedde inseminationen då. Jag tog äl-sprutan i onsdags kväll, så det borde vara så i alla fall. Jag hade lite allmän värk/ömhet i nedre magregionen i fredags, men sen har jag inte känt något mer. Brukar ju känna av äl på någon sida, inte mitt i liksom. Utslag på äl-testerna har jag haft både igår och idag, starkare idag egentligen. Kan det vara själva äl-sprutan som ger utslaget? Lite förvirrande. Har bättrat på simmarantalet i mig igår och ska nog försöka få dit lite fler idag med. Det är himla skönt att jag har varit långledig den här helgen, så att man inte måste stressa med att pressa in mys efter långa och tröttsamma arbetsdagar.

1 kommentar:

lillawi sa...

ÄL-sprutan innehåller graviditetshormon (hcg) som ju som bekant ger utslag på ÄL-test. Därför kan det helt klart vara den som märks på ÄL-test nu. Inte bara kan, det är nog mest troligt så.

Håller tummarna för er nu!

lillawi