söndag 27 januari 2008

BIM+2

Jag tror att många tex. trebarnsmammor där ute skulle anta att de var gravida om de vore jag. Det är klart att om tanten är försenad, så är man gravid... Varför skulle man inte vara det om tanten alltid kommer på bestämd dag? Jag har i alla fall is i magen. Klarar inte av ett minus när mina förhoppningar är så höga. Jag ska ha is i magen och vänta i alla fall till fredag innan jag testar...om nu tanten fortfarande inte har kommit då mot all förmodan. Jag har ju inga symtom heller. Då kan man väl inte vara gravid? Nej, det vore dumt att slösa grav-tester...

5 kommentarer:

skärgårdstösen sa...

Oj, du har verkligen is i magen! Tror inte att jag skulle klara av att vänta så länge. Har BIM på torsdag, men jag ska faktiskt försöka vänta till lördag, om inte tanten dykt upp till dess vill säja. Få se om jag kan hålla mej, blir svårt.
Hoppas, hoppas att du ännu på fredag inte sett röken av tanten och att du plussar!

Vi tycks vara i samma situation bara att jag är en vecka efter, gjorde vår andra insemination förra veckan (torsdag) Ok att jag länkar till dej?

Anna sa...

Oj, det här låter hur bra som helst! Ska du verkligen inte testa? :) Jag är imponerad att du kan hålla dig ifrån det.

Jag håller alla tummar jag kan!

Kram

Tingeling sa...

Du är nog gravid!
Lycka till! :)

En helt vanlig människa... sa...

Håller sig tanten på avstånd? Hoppas, hoppas...Lycka till!

Lilla J sa...

Hoppas hoppas hoppas!

Kram