lördag 26 januari 2008

BIM+1

Förra gången kom tanten en dag för sent. Det hade hon aldrig gjort förut. Har alltid kunnat räkna 14 dagar från äl till tantbesöket. Förra gången när hon kom för sent fick jag lite spottings dagen innan, sen kom hon med stormsteg på BIM+1. Den här gången har jag inte sett någon antydan på något än så länge. Om detta är ett skämt, så är det ett väldigt dåligt, elakt skämt... Väntar bara på det där stormsteget utan förvarning. Det blir alltid en ledsam chockartad händelse. Hoppet är uppe på max nu. På ett sätt är det tur att jag jobbar den här helgen. Annars hade helgen ändå varit bortkastad eftersom jag inte hade kunnat hitta på något vettigt ändå...

Ps...och nej, jag tänker inte testa... Antar att många hade gjort det nu, men jag hoppas hellre tills hoppet är helt ute...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppas och håller tummarna! Jag tror det kommer vara din tur nu!
Kramar

Anonym sa...

Det här verkar ju lovande!! Tummar hålls! :)

Anonym sa...

Efter att ha läst både här och på kanalen så undrar jag om ändå inte....

hur länge tänker du vänta innan du testar?