onsdag 2 januari 2008

Laddad igen

Först och främst vill jag tacka er gulliga cybervänner som skriver så stöttande kommentarer! Önskar er allt gott det här nya och fräscha året! Hoppas att vi får läsa om fler + snart!

Tanten börjar flytta ut igen, men hon lämnar ju fortfarande trista avtryck. Trots att jag vet att vi kanske inte lyckas få tid till insemination, ska jag i alla fall försöka få det att fungera. Har två dagar med Pergotime kvar...

Min plan:

Mån 7 jan, dag 12 i cykeln: Jag ringer tidigt till mottagningen och försöker få en tid för VUL på em. Hoppas på att VUL:et visar att det inte är för nära äl så att vi inte hinner med insemination.

Tis 8 jan, dag 13 i cykeln: Hoppas på att kunna ta äl-sprutan typ kl. 06.

Ons 9 jan, dag 14 i cykeln: Insemination så sent som möjligt på em för att pricka in äl så nära inpå som möjligt. Sist tror jag att det kanske blev för tidigt. Inseminationen skedde på em, sedan kände jag inte av äl förrän morgonen efter...

Vad tros om denna plan??

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker din plan verkar otroligt genomtänkt. Hoppas bara att mottagningen håller med. Kram Pyzen

Anonym sa...

Det låter alldelles utmärkt...Jag har nog ÄL ngn dag senare än du...men jag hakar på att plussa i januari

Anonym sa...

Lycka till imorgon! Det gick ju snabbt förra gången så de kan säkert klämma in dig på något sätt! Jag tycker det låter som en utmärkt plan!
Förutom att du glömde skriva 25 jan får du ett plus!
Många kramar

Anonym sa...

Jag ändrade min formulering efter Vildas kommentar... :) Först hade jag skrivit precis så som hon citerar, men jag kunde ju inte låta det vara så när jag då insåg hur jag hade skrivit *ler* Därför är det glasklart nu :D