tisdag 9 september 2008

Tjej?

Har varit hos BM idag. Tre veckor sedan sist och två veckor tills nästa planerade besök. Jag mår ju hyfsat bra och bebisen också, verkar det som. Mitt HB håller sig på en bra nivå, 130, den här gången. Har visserligen inte druckit Ferronol på någon vecka eftersom den tog slut och jag inte orkade sticka in till stan och köpa mer. Köpte efter några dagars uppehåll Blutsaft istället och det verkar ju också fungera än så länge.

BM var lite osäker på om bebisen verkligen låg med huvudet nedåt idag, så hon kollade för säkerhets skull med UL. Huvudet ligger nedåt, men inte riktigt fixerat än. För övrigt är bebisen "klar" nu och det är helt ok om h*n skulle vilja komma ut, vilket känns väldigt skönt att veta. Hjärtat tickade på som det skulle, men den här gången trodde BM minsann att det är en tjej där inne i magen min. Sist hon uttalade sig om det, så trodde hon ju att det var en kille.

Snart får vi veta...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, vad sägs om att delta i min tävling eller MINA tävingar =)

Lucia sa...

Och hur hittar jag dit då? :)

Anonym sa...

ja det lär ju vara en kille...elelr en tjej ;)

Nina Granmo sa...

Tjej låter bra!

deaslangtan sa...

Spännande! Då är det snart dags!

Anonym sa...

Spännande!! Skönt att h*n vänt sig.. Kramar från mig

lillawi sa...

Jäklar vad spännande att faktiskt inte veta. Ibland ångrar jag att vi tog reda på det. Minns så väl spänningen från när jag väntade dottern - utan att veta att det var en dotter. Hennes födelse blev som julafton, på mer än ett sätt.

lillawi