tisdag 23 september 2008

Soffan och jag

Vi har ett speciellt förhållande, jag och soffan... Den är så inbjudande, men ändå lyckas jag fastna vid datorn istället. Jag har sovit fruktansvärt dåligt i natt och kunde inte sova på morgonen heller. Blev alltså tidig uppstigning för mig idag. Har inget planerat alls, så nu tror jag bestämt att jag ska tillåta mig att sjunka ner i soffan och kolla på en film. Hoppas på att jag kan sova någon timme, fast jag har så svårt för att somna ifrån saker.

Helst av allt skulle jag ju vilja att förlossningen satte igång, men med närmare eftertanke vet jag inte hur jag skulle orka just idag. Jag måste verkligen sova gott kommande natt.. sen så...

1 kommentar:

Thibb som... sa...

Hej!

Självklart längkar vi till varandra! Och visst är det en hel vetenskap med FK och allt som man ska göra... Förutom då att vara gravid och förbereda förlossning etc. Fast otroooligt spännande! Kram!