onsdag 17 oktober 2007

Så konstig

Åh! Vad det är mycket bebis-snack på jobbet nu.. Förstår inte varför det här samtalsämnet kommer upp hela tiden. Det är ju inte precis så att alla är unga och fertila, liksom.. Sitter där och ler och spelar med hela tiden och frågar intresserat om alla gravida som de pratar om... Idag kom samtalsämnet "tvillingar" upp och att det troligen är många som blir hormonbehandlade nu för tiden. Känner att jag håller på att spricka snart!!! Vill ju berätta om vårt problem, eftersom det troligen kommer att bli uppenbart att något är på gång. Det finns ju en orsak till att jag bara "måste" ta kompledigt då och då... Känner mig verkligen konstig, som kan sitta där och bara spela med.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske ska du berätta då? Eller varför inte? Jag vet ju inte vart du jobbar....

Själv övervägar jag alvarligt att berätta för min chef om det visar sig efetr nästa vecka att jag måste behandlas vidare...

Tingeling sa...

Hej, nu har jag hittat till din blogg, ska läsa lite! Kram.