torsdag 18 oktober 2007

KENT räddar min dag

Har precis kommit hem från mottagningen där jag lämnat blodprov för andra gången. Fick sitta och vänta en timme!!! Surt.. Var nästan säker på att jag fått parkeringsböter, men jag klarade mig. Sjuksköterskan hade glömt mig, men hon gick ju förbi flera gånger, så jag trodde att hon hade fullt upp och bara inte hunnit med... Typiskt att jag inte sa till! Det brukar jag ju göra. Känner mig lite deppig idag. Jobbar em/kväll idag och det känns bara som en lång väntan tills man ska börja. Sen är jag i och för sig ledig fredag-söndag. I alla fall räddade P3 och KENT mig från att aldeles gräva ner mig i det stora svarta hålet genom att det spelades tre låtar i rad med KENT. Så mycket ny energi jag fick! TACK! Minns när jag i gymnasiet grät över olycklig kärlek till KENT. Nu fick jag en tår i bilen över olycklig kärlek, men till ett barn som inte finns... Om jag någonsin kommer att gå igenom en förlossning är det KENT som ska vara med mig. Det är en sak som är säker!

Inga kommentarer: