måndag 15 oktober 2007

Blodprover tagna

Har nu på morgonen varit och lämnat blodprover. Om ett par dagar lär de vara färdiganalyserade och då ska de ringa mig.. De kollar förrutom äl-prov även sköldkörtelprover och det brukar vara svårt att bli gravid om något inte stämmer med dem... I så fall får husläkaren ta hand om detta och medicinera och ibland räcker det för att man ska bli gravid... Sjuksköterskan lät så positiv och hoppfull, men jag är bara pessimistisk... Känns aldrig som att jag har tur med något, så varför skulle det här problemet ha en enkel lösning? Dessutom känner jag inte för att blanda in husläkaren i detta eftersom min makes faster jobbar där.. Hon är inte direkt känd för att vara diskret.. Funderar på att lista mig på den mottagningen som vi har kontakt med nu. Skulle kännas bättre att inte ha flera olika läkare på olika ställen...

Inga kommentarer: