fredag 26 oktober 2007

BIM

Egentligen förväntade jag mig att tanten skulle varit här i förmiddags. Det är idag 14 dagar efter äl. Även om min cykel är väldigt oregelbunden, så brukar tanten dyka upp nästan exakt 14 dagar efter äl. Någon gång har hon kommit 12 dagar efter äl. Det är bara att vänta... Käns så jobbigt bara, för om hon nu ändå dyker upp så kunde hon ju ha gjort det nu. Att dyka upp för sent betyder att den där undersökningen av äggledarna blir uppskjuten till vet inte när. Läkaren ska på semester om någon vecka och undersökningen måste göras direkt efter att tanten har lämnat mig, inte för nära äl, för då riskeras ev. ägg spolas bort. Suck...



Jo, tanken att jag kanske kan vara gravid har ju slagit mig. Vågar bara inte hoppas... Har dessutom inga gravsymtom alls. Har känt lite stickningar i tantmagen i veckan bara... Så tanten är på G. Tro mig!

Inga kommentarer: