fredag 3 oktober 2008

Vardagslyx

Om det nu finns något som heter det... Vaknade i alla fall halv 11 i förmiddags och kom på att jag faktiskt hade sovit! Visst hade jag svårt att somna igår, men natten har varit ljuvlig jämfört med senaste nätterna. I vanliga fall går jag upp på toa vid 01, 02, 03... för att det kanske skulle kunna vara en fylld blåsa, som försvårar insomningen.. I natt var jag bara på toa vid 4.30... så jag har nog sovit innan dess.. Sen sov jag ordentligt hela morgonen. Vaknade nästan med ett leende på läpparna.

Åkte in till stan och fixade present till mamma som fyller år i helgen, lyckades få en drop in-tid hos frisören och klippte till luggen lite, fixade lite förvaringskorgar att ha under skötbordet och sen blev det låååångfika hos en god vän... Har verkligen njutit av den här dagen och väntar nu på en utsökt måltid. Nu skulle jag orka med en förlossning, minsann! Förresten... om färdknäppen ger effekt; hur länge dröjer det?

Inga kommentarer: