torsdag 2 oktober 2008

Dagens mål

Hade en massa planer som inkluderade dusch, hemma-fotvård, pannkakor, städa toaletter, packa väskor... Känner bara att jag inte orkar någonting. Ögonlocken är tunga, men jag vill ju inte sova nu. Jag hade nog kunnat somna, men då är det ju kört ikväll.. Fast det är det nog ändå. När jag väl lägger mig i sängen på kvällen är det precis som att kroppen har glömt hur man gör för att somna...

Ska försöka hoppa in i duschen i alla fall.. Kanske blir piggare av det och känner för pannkakor...

Uppdatering kl. 17.08: Masade mig in i duschen. Sedan en timmes välbehövlig fotvård.. Fötterna är nu fin-fina och tål att visas upp för diverse människor i en förlossningssal (har i och för sig inte orkat packa väskor, så jag kanske borde hinna det först). Har även storstädat badrummet. Känner mig nöjd för dagen och är konstigt nog pigg. Borde det inte gå åt andra hållet mot slutet på dagen?

2 kommentarer:

Cinks sa...

Va skönt att vara så förberedd. Härligt att ha fötterna fina och gärna benen rakade ;-) Nu är det bara för dig att packa och sen är ju allt klart för "the big delivery". Spännande...

Anonym sa...

Jo, man känner ju liksom hur allt ligger i någon annans händer... jag HATAR att känna mig maktlös - det har jag gjort så det räcker under den här resan... :(