tisdag 13 november 2007

Två starka streck idag

Har ju gått och väntat på äl i flera dagar nu, men inte haft någon antydan till symtom. Bara svaga streck på äl-testerna och jag brukar ju få alla tecken samtidigt; det där äggviteliknande...grejset, lite ont i äggstockstrakterna och starkt utslag på testet. Den här gången har det varit lite nervöst. Vet inte om pergotime kan ställa till det så det blir sämre med äl istället? I morse fick jag i alla fall äntligen starkt utslag på testet, så nu borde jag ju få symtom snart också. Åh! Vad jag vill att vi ska lyckas nu! Det har verkligen gått så långt att jag faktiskt inte förstår hur någon kan lyckas över huvud taget... Jag vill ha en underbar orsak att avstå från vin och andra godsaker i jul och nyår. Och jag vill vara chaufför åt min man till och från alla kommande fester. Så det så!!

2 kommentarer:

Tingeling sa...

Grattis till de 2 strecken!!

Anna sa...

Hmmm...min första kommentar funkade inte...

Stort grattis! Nu håller jag tummarna hårt för resten :)

Kram