tisdag 20 november 2007

Om jag var gravid...

...skulle jag känna något nu? Idag är det precis en vecka sedan äl-testet gav utslag. Alltså en vecka till BIM. Om jag borde känna något nu, så är det kört för min del. Jag tycker ibland att jag känner av någon sorts aktivitet i nedre magregionen...som små stickningar, eller svaaaaaaaaaaaaag molvärk (fast så svag att man absolut inte kan kalla det värk). Usch..vad jag hatar denna pessimistiska väntan. Mitt hjärna hoppas inte alls och hjärtat hoppas och inbillar sig... eller är det hjärnan som gör det?

3 kommentarer:

Lilla J sa...

Det där är så olika gumman! Vissa känner av så tidigt som en vecka efter ÄL, men många kan gå många många veckor utan att känna ngt alls. Försök att tänka på ngt annat i en vecka och sen kan du ju testa! Jag vet att det är svårt att låta bli, men man mår ju inte bättre av att leta symptom direkt!

Kram

En helt vanlig människa... sa...

Hoppas på det bästa för dig!
Vill bara säga att för mig kändes det inget förrän sparkarna började i v 23...så jag håller med lilla j!

Anonym sa...

Heeej! Jag hittade din blogg igår först och har nu länkat hit från min också. Dig vill jag följa!

Hoppas att det tar sig snart för er så ni inte behöver vara så länge i den här cirkusen.

kram MOE