måndag 26 november 2007

BIM -1

Kände något liknade tanten-på väg-aktivitet i magen i morse på väg till jobbet, men sen har jag inte känt någon antydan till något alls på hela dagen. Har känt och klämt på brösten hela dagen och när maken fick för sig att känna lite när jag kom hem gjorde det lite ont. Inte så konstigt, förstås! Så korkad man kan vara! Jag vet att idioten till tant kommer imorgon...eller på onsdag eller torsdag... Jag har aldrig tur med något. Ibland känns det som att de personer som bara tar allt för givet och tänker positivt får det de vill ha också. Vi andra, pessimister..eller realister...som förbereder oss för det värsta för att inte bli besvikna, vi blir ändå besvikna i slutändan ändå...

2 kommentarer:

Anna sa...

Så även du är med i klubben...inbillnings-graviditets-klubben alltså? Hoppas förstås att du begär utträde lite senare i veckan :) Jag är själv medlem och visst är det fascinerande vad kroppen kan framkalla. Jag mådde illa hela dan igår, sådär att jag var tvungen att småäta. Jag frågade min man om han trodde jag kunde framkalla det rent mentalt och hans svar var "Ja, det tror jag". Får väl se vad morgondagens test visar...men jag är rätt säker att jag kvarstår som medlem... Håller tummarna för att du slipper :)
Kram Zelda

Lilla J sa...

Har du testat än? Håller tummarna stenhårt! Kram