söndag 13 april 2008

Oj!

Det var väldigt längesen jag skev. Dagarna går och ser likadana ut. Jobbar, äter och sover. Jag känner mig äntligen piggare och klådan har faktiskt försvunnit, kanske tack vare parfymfria produkter. Magen har faktiskt blivit lite större. Jag måste nog erkänna det nu fast maken har påpekat det ett tag :) Vi tog första magfotot idag, vecka 15+4. Nu längtar jag bara så enormt mycket till ultraljudet. Konstigt nog känns det bättre när tiden går, men egentligen betyder ju inte det att bebisen mår bra. Det betyder ju bara att tiden går, inget annat. 2 veckor kvar tills vi får veta. Om vi får veta att bebisen mår bra, så är det dags att berätta för dem som inte vet än, t. ex. makens familj. Det ska bli kul. Hoppas att vi får vara med om det. Lillasyster har berättat för mig att mamma (som är på semester på varmare breddgrader) har hittat mycket fina mammakläder, men vet inte om hon törs köpa eftersom jag är så orolig. Vill inte att jag ska ta illa upp. Jag hoppas att hon köper med sig något fint, faktiskt.

1 kommentar:

lillawi sa...

A men får man se den då! Magbilden vetja! :) Skönt att ha kommit så långt som en bra bit in i vecka 16, mår du bra? Jag går in i vecka 15 idag. Mitt morgonnöje just nu är att känna efter livmodern på magen, man får roa sig bäst man kan när man är hemma och vabbar. ;)

lillawi