måndag 28 april 2008

Befriande

När jag kom hem från jobbet idag väntade ett fint paket på mig. Har ju köpt två par 3/4 mammabyxor på Tradera, som kommit med snabb leverans. Envisades i morse med att ta på mig mina vanliga jeans (fast ganska nyinköpta i baggy-modell), fast hela dagen har jag känt mig som en stoppad korv. Började med en diffus spändhet i hela magen i morse efter att ha suttit ner i 1½ timme pga utbildning. Sen har jag fått gå med uppknäppt knapp resten av dagen. Väl hemma kändes det som en befrielse att få testa innehållet i paketet. Det är en härlig känsla att få släppa ut magen och bara kunna slappna av! De passade verkligen perfekt. Tror nog att det får bli mina nyinköpta (helnya) mammajeans imorgon. Eller det kanske betyder otur inför UL på em?

1 kommentar:

Anonym sa...

Du..UL kommer att gå hur bra som helst vara sig du har mammbyxor på dig eler inte...skillnaden är att det är bekvämt medd mammabyxor - vaniga kläder suger