tisdag 29 april 2008

Mc Donald's och Schweizernöt

Efter ett par vändor på toaletten kunde BM se det hon skulle. Hon sa ju att jag skulle ha fylld urinblåsa vid UL, så det hade jag. Jag var sprickfärdig. Klart att jag blev orolig när hon inte fick bra bilder, men sen när alla måtten var tagna och stämde så fick jag ett leende på läpparna. Bebisen vinkade till oss vid ett tillfälle, så jag tror att h*n mår bra där inne. Ser visserligen väldigt trångt ut där inne, eftersom h*n inte sträckte ut sig så mycket. Gillar visst den klassiska fosterställningen :) Om bebisen fortsätter må så bra som hittills, så beräknas den komma ut den 5:e oktober, alltså lite senare än vad vi först trodde. Är idag i vecka 17+1. Nästa mål blir att komma så långt som till vecka 24, då nästa besök hos BM blir. Känns långt tills dess. Hoppas att jag får känna lite sparkar snart... Firade i alla fall det här glädjande beskedet med att åka inom Mc Donald's. En liten chokladbit passar fint till efterrätt...

Ps. Mammajeansen åkte på i morse, så det betydde inte otur i alla fall :)

Inga kommentarer: