lördag 26 april 2008

Mammabyxor

Vecka 17+3... Idag inhandlade jag mina första mammabyxor (förrutom tradera-köpet i veckan, men de byxorna kommer väl inte förrän nästa vecka). Mina vanliga jeans börjar kännas trånga över magen, speciellt på kvällarna. Då kan jag inte ha dem knäppta alls! Har egentligen inte vågat köpa något som har med bebis att göra, men det kanske är dags att intala sig själv att det här faktiskt kommer att gå bra? Vi ska göra det där rutin-UL på tisdag. Jag hoppas verkligen att vi får se en frisk liten krabat där inne. Vet inte vad jag tar mig till annars. Mammabyxorna som jag köpte idag är riktigt fina, minsann! Köpte ett par vida, lite 70-talsaktiga jeans och ett par vita vida sommarbyxor. Vill gärna ha på mig jeansen ikväll, men törs knappt innan UL är gjort. Är så rädd att köpet ska vara förgäves. De vita byxorna hoppas jag kunna använda under vår semesterresa till varmare breddgrader. Flyget går om nästan exakt en vecka :)

Inga kommentarer: