torsdag 27 december 2007

Lägesrapport BIM-dagen

Har de senaste dagarna faktiskt tyckt att brösten mina varit lite ömma... Det har typ försvunnit helt nu och tanten har visat sin skugga i form av missfärgade flytningar, som kom idag. I vanliga fall brukar hon komma på en gång max 14 dgr efter äl, men den här gången verkar hon gilla att retas ordentligt. Förstår hon inte hur j-a jobbigt det är att gå och hoppas??!! Vid något tillfälle har hon knackat på ett par dagar för tidigt, men faktiskt aldrig ens en dag för sent... Jag hoppas så fruktansvärt att jag ska ha ett litet mirakel som växer i min mage. Det finns ju faktiskt de som har mens-liknande blödningar i början av graviditeten. Kan jag inte få vara en av dessa kvinnor, snälla?

2 kommentarer:

Anna sa...

Hej, jag tänkte precis maila för att höra hur du har det. Hmmm...det låter spännande tycker jag. Jag hoppas, hoppas, hoppas att du har ett litet frö där inne och håller alla tummar jag kan!

Kram

Anonym sa...

för mig får du gärna vara en sån kvinna


håller tummarna