torsdag 27 december 2007

Dag 1

Då var hoppet borta för den här gången... Flera gånger har jag levt mig in i att vara gravid. Det är fruktansvärt lätt att göra det, tyvärr. Det finns ju hur mycket människor som helst runt omkring en och alla har kommit till genom en graviditet. Hur svårt ska det vara egentligen? Träffade även på en bekant på stan idag, som fått barn nu i december. De hade försökt läääänge... alltså 6 månader... Avundsjuk? Ja, det är bara förnamnet. Jag börjar bli vansinnigt irriterad på min läkare också, ju mer jag tänker på det. Det måste ju vara något som är fel och jag vill veta vad. Om vi skulle bli gravida med hjälp av tex. insemination vill jag ju veta om vi enbart kan bli gravida med hjälp av det och varför i så fall... Jag vill inte gå i ovisshet, helt enkelt!!! Fasen vad det ska supas på nyår!

2 kommentarer:

lillawi sa...

Hm. Fy fan. Det här var inte nyheterna vi ville ha nu, vännen min! Ledsen för din skull.
Sup som en liten disktrasa på nyår och glöm morgondagen för en stund. Stora kramar.

Anna sa...

Nej, det var ju inte så det skulle gå! Vad tråkigt att höra...och att dessutom springa på en nyfödd...ja ibland är världen verkligen grym.

Sköt om dig nu. Var arg,ledsen o irriterad, och dränk sorgerna på nyår om du känner att du behöver det. Jag tänker på dig!
Kram