söndag 16 december 2007

Antingen eller

Antingen blir jag glad på nyår tack vare ett mirakel eller så blir jag glad eftersom jag kan festa som attan. Egentligen borde ju chansen att bli gravid den här månaden vara relativt stor. Min kropp svarade bra på Pergon och vi fick vara med om insemination. Jag borde ju ha hopp. Orsaken till att jag inte har blivit gravid tidigare kan ju ha en så enkel förklaring som att äggen inte varit bra nog... Eller?? Kan äggen (ägget?) vara dåliga (dåligt) trots äl om man har tendens till PCO (S)?? Jag förstår faktiskt inte det hela riktigt...

3 kommentarer:

Anonym sa...

j-vlar vad jag hoppas att du måste var spiknykter på nyår


http://tisalen.blogg.se/

Anonym sa...

Håller tummarna stenhårt för att det är ett Mirakel du blir glad av!! Kram

http://lilla2an.wordpress.com

Anna sa...

Hur kul du än kan ha på nyår med lite skumpa, så tror jag du blir ännu roligare och vildare med ett positivt test!!!
Du mår i alla fall bättre dan efter :) Håller alla tummar jag kan!

Kram