måndag 20 april 2009

Första semesterresan för Lillan

Det blev många timmars bilåkande och även några timmar på färja. Allt gick faktiskt jättebra. Jag var i och för sig inte så orolig för bilresan, som jag hade kunnat vara. Lillan gillar ju att åka bil och bara hon var mätt och pigg, gick det bra.

Nu är vi hemma i vardagen igen och som ni minns sov vår lilla rebell ganska dåligt en tid innan vi åkte iväg. Ett par nätter innan resan sov hon ju bra och det fortsatte faktiskt under semestern. När vi kom hem fortsatte de "goda" nätterna tills inatt. Nu känner jag mig som ett vrak igen, men har inte tappat hoppet :)

2 kommentarer:

isblomma sa...

Välkomna hem igen :-)

Var har ni varit på semester då? *nyfiken* Skönt att det gick bra att åka med lillan!

Kram kram!

isblomma sa...

Hmm, ja jag kan ju inte annat än att bli lite avundsjuk. Både på problemfri graviditet och på att du redan har ditt mirakel hos dig :-).

Kram!