tisdag 3 februari 2009

En ny tjej!

Vi var för första gången på babymassage i förmiddags. Jag var lite rädd för hur det skulle gå eftersom Lillan inte är jättelätt att göra nöjd, men hon var supernöjd hela tiden! Jag lyckades få i henne lite mat innan vi åkte och hon hann även med en liten powernap. BVC-ssk:n sa att bebisarna nog skulle somna sött efteråt, men det trodde jag ju inte om min lilla älskling. Hon somnade dock direkt när vi hade satt oss i bilen och skulle köra hem. Sen fortsatte hon sova sött i sin säng, trots att jag fick ta av henne ytterkläderna. Efter sovstunden hade hon sitt livs gladaste timmar. Hon var pigg och jätteglad i mer än två timmar i sträck. Har aldrig hört henne "prata" och skratta så mycket! Min syster, som var och hälsade på var helt förvånad, eftersom hon är van vid lite mer skrik och gnäll. Tror även att vännen som var här tyckte att Lillan var trevlig att ha att göra med.

Tror att vi knackar på dörren till BVC och kräver lite babymassage imorgon igen :)

1 kommentar:

Cinks sa...

Åh, det låter hoppfullt! Jag väntar på kallelese till babymassage, kan tro att det är skönt för de små när de väl kommer på att det är skönt coh inte bara konstigt...