söndag 30 september 2007

Nu vet mamma

Hon var här och fikade idag och frågade egentligen rakt ut hur det går med bebistillverkningen. Förut har hon liksom inte frågat så allvarligt, men nu märkte jag att hon verkligen ville veta. Hon har nog försökt fråga några gånger senaste veckan, har undrat hur det är med allt och så. Men jag har inte riktigt orkat prata om det. Nu vet hon att vi ska på utredning och det känns bra att hon vet. Vi pratade även om hennes missfall, som hon fick två år innan jag föddes. Jag skulle egentligen haft en storebror, men han dog i 6:e månaden. Hade kanske överlevt om det varit idag. I vilket fall som helst sa mamma att hon har haft lätt för att bli gravid. Kan ju vara intressant att veta i alla fall... Inte för att det behöver vara positivt för mig, men det borde ju inte vara negativt i alla fall...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det verkar onekligen som om vi brukar träffas i verstaden ;) Ok att jag länkar till dig?

Kram

Anonym sa...

Såklart du får länka ;)