söndag 23 september 2007

Forum på nätet

Tidigt i våras råkade jag komma över en sida där det fanns en ägglossningsräknare.
Tänkte att det ju kunde vara bra att veta när man har ägglossning, om man nu ändå ska försöka få till en liten bebis. Problemet är att min mens varit oregelbunden ända sedan jag slutade med p-piller. Den är fortfarande oregelbunden. Jag har haft en cykel på allt från 27 till 50 dgr, vilket gör att det är svårt att veta när ägglossning inträffar, om man överhuvudtaget har ägglossning.

Men det jag skulle komma fram till är att ända sedan den dagen jag upptäckte ägglossningsräknaren på nätet, så har mitt liv mer och mer kretsat runt ägglossningstest och graviditetssymtom. I början är det mest spännande, men sen går tiden och spänningen övergår i en ständig besvikelse. I samband med att jag hittade den där sidan på internet, hittade jag även forumet som har varit som en vän under hela tiden. Där finns andra som också hoppas på ett + . Man gratulerar, stöttar och tröstar. Det har känts så bra att hålla till där inne varje dag ända till nu. Man märker ju att man så småningom blir ensam kvar där inne eftersom de flesta efter någon eller några månader skuttar vidare till forum för gravida istället. Vill ändå tipsa om sidan, eftersom den har lärt mig mycket om min kropp och vilken hjälp som finns att få när det går trögt att bli gravid. Utan mina "vänner" där hade jag nog mått ännu sämre nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!