måndag 9 mars 2009

Rebell

I eftermiddags var jag, Lillan och vovven på en liten utflykt som slutade hemma hos min syster på fika. En ganska normal eftermiddag och när vi kom hem var Lillan trött och jag trodde att hon skulle somna. Hon borde ju inte vara hungrig eftersom hon nyss ätit. Efter en massa skrikande i sängen sin gav vi upp och jag gav henne mat i alla fall.. Då blev hon nöjd ett tag och låg och lekte på en filt på golvet. Sen kom tröttheten tillbaka och jag försökte lägga henne igen utan önskat resultat...

Tog helt enkelt med Lillan i vagnen när jag skulle på kvällspromenad med vovven vid 18-tiden. Då somnade lilla älsklingen gott i vagnen. Jag lyfte över henne till sängen och lyckades få av henne overallen utan att hon vaknade. Nu har hon sovit sedan dess (klockan är nu 22)! Har ingen pyjamas på sig... Inte för att det är så viktigt, men nu vet jag liksom inte hur jag ska göra. Det känns ju som att hon kommer att vakna när som helst och då är det ju inte särskilt lönt för mig att krypa ner i sängen nu. Undrar verkligen hur den här natten kommer att bli... Troligen kommer Lillan att vara totalt utsövd kl. 04, eller??

Inga kommentarer: