tisdag 10 mars 2009

Rätt val

Det var tur att jag valde att gå och lägga mig vid 22 igår, för Lillan vaknade inte förrän kl. 02. Att hon skulle sova 8 timmar i sträck hade jag verkligen inte väntat mig och speciellt inte när hon somnar så tidigt på kvällen.

Hon var ganska pigg när hon vaknade, men efter en ren blöja och lite mat somnade hon till slut igen. Pyjamasen struntade jag i. Hon verkade ju sova jättebra i vanliga kläder (myskläder). Halv sju vaknade hon i morse och det är ju helt ok, tycker jag... Efter två timmars vakentid sussar hon nu sött i sängen sin igen...

Idag blir det besök hos en god vän, som väntar sitt första barn; BF om lite mer än en månad bara.. Känns inte länge sedan jag var där. 5 månader har gått vääääldigt snabbt! Lillans 5-månaders-dag (idag!!!!) firas med BVC-besök i em. Dags för spruta (sprutor?) igen... Ska ladda med Alvedon, som förra gången.

2 kommentarer:

lillawi sa...

Åtta timmar! My God! Härligt!

lw

Sandra sa...

Ha ha man vet aldrig när de vaknar de små rackarna, jag gick och la mig 22 igår, gissa vem som vaknade 23?? :-)