onsdag 5 mars 2008

Sista besöket

Idag var sista besöket på kära mottagningen för den här gången. Nästa vecka är det MVC som ska besökas. VUL:et är avklarat och än än gång har jag fyllts av glädje och lite hopp. Vårt lilla mirakel är nu 3 cm lång och jag har gått in i vecka 10. Hjärtat slår fortfarade. Även om VUL:apparaten inte är den bästa, så är det stor skillnad på det lilla knytet jämfört med förra gången. Nu ser det faktiskt ut som en liten bebis, inte bara en klump. Kanske, kanske ska jag bli mamma...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Även här vill jag gratta det fina beskedet

deaslangtan sa...

Det måste vara underbart att se fostret!

Anonym sa...

Hej du!
Nu kommer det att gå vägen för er!
Många grattis! Jag kommer följa dig hela vägen!
Kramar Julia

Thibb som... sa...

Hej, satt och läste in mig på din blogg sedan du blev gravid. GRATTIS! Roligt att läsa också för att jag själv känner igen mig i så mycket av det du skriver; begränsat med grav-tecken, oro för att det ska gå fel etc. Jag är cirka två veckor efter dig, insemination, och hoppas att allt går bra vid vår VUL om två veckor.

Lycka till! //Thibb