onsdag 6 maj 2009

Nästa instans

Har fått tillbaka lite bilder från den kraschade hårddisken, men inte alls många. Helt klart deprimerande få! Kommer inte att känna mig ett dugg harmonisk förrän vi har fått tillbaka alla foton och filmen på lilla älsklingen. Jag inser ju att vi kanske har förlorat dem för alltid, eller... nej jag vill nog inte inse det. Det blir i alla fall till att skicka iväg eländet till nästa instans. Någon som vet vilket företag som är bäst och mest pålitliga att anlita för detta ändamål?

I förmiddags var vi hos fotograf och förevigade Lillan. Nästa vecka får vi komma dit för visning av bilderna. Har kollat in deras prislista och den är också något deprimerande, men Lillan sken i alla fall som en sol på många av fotona. Hon är en riktig liten pingla! Oj! oj! oj! Så stolt man kan vara!

1 kommentar:

isblomma sa...

Hej gumman, jag hoppas verkligen ni kan få tillbaka fler kort! Kan inte ens tänka mig hur du känner det att de kan vara borta.. :-( Se till att be alla vänner och släktingar om kopior på alla kort de tagit på lillan så ni får så mycket som möjligt i alla fall - om det nu inte går att rädda fler kort.

Stor kram!!