fredag 16 maj 2008

Sparkar?

Idag på väg till jobbet kändes det ganska tydligt. Det var som små snärtar långt ner på insidan av magen. Jag tror inte att det var tarmarna. Har känt liknande i några dagar, men inte varit säker. Härom kvällen när jag skulle sova kände jag det till och med utanpå magen när jag lade handen på. Då trodde jag att det var tarmarna ändå. Jag är ju fortfarande inte säker, men lite åt det säkrare hållet. Jag trodde att man först skulle känna som typ mussteg inne i magen, men absolut inte så att man kan känna med handen utanpå... Någon som vet hur det ska vara??

4 kommentarer:

Anonym sa...

sparkar självklart!

A snärtade från första början, tydligt i v 17

denna bebis buffar och puffar. hel otydligt från början men nu som värsta utbrytarkungen.

Helt olika känsla mot A. Så hur det ska kännas....förmodligen olika från bebis till bebis från mamma till mamma

Anonym sa...

Hej Lucia!
Va skönt att det går så bra för dig nu! Jag håller verkligen tummarna.. Det var länge sedan vi hördes av, jag har inte varken bloggat eller mailat på länge. Nu börjar det dock hända grejer, ska in och operera bort äggledaren om mindre än en månad. Ska försöka blogga lite mer frekvent också, så du kan väl kika in ibland :)
*kram*

lillawi sa...

Låter som din bebis gjort sig tillkänna nu! :) Snärtar långt ner i magen låter absolut som bebis!

lillawi

Thibb som... sa...

ÅÅåååhhh, va mysigt! Jag vill också känna! Jag är väl kanske en vecka efter dig, så nu ska jag hålla spaning, det låter sååå härligt! GRATTIS! //T