söndag 21 juni 2009

Oroligt

Jag fick sova i gästrummet inatt och maken tog hand om Lillan. Hon hade sovit oroligt; vaknat flera gånger. Förmodligen saknar hon nappen när hon inte har den, men kan inte andas riktigt när hon har den. Första delen av dagen idag var hon nästan sitt vanliga jag, men ikväll har hon varit gnällig, snorig, glansig och röd om näsan. Hon ville varken ha lunch eller middag, så det blev välling och gröt istället. Åh, vad jag önskar att hon slapp ha det så jobbigt. Köpte i alla fall Nezeril till henne idag och har gett henne det. Hoppas hon sover bättre inatt. Min älskade skatt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ett tips är nässug!

Anonym sa...

Jo, jag vet.. tror dock ej att det skulle funka på henne. Kommer knappt nära med sprayen.. Hon fäktar och blir jätteledsen..
/Lucia

Sandra sa...

Åhh lillan. Det är tufft när de är sjuka. Krya på...