tisdag 21 juli 2009

Manduca manual eftersökes!

Tänkte att jag kunde chansa och skriva ett inlägg här om mitt lilla dilemma. Har lagt manualen på ett väldigt bra ställe, så nu hittar jag inte den! Har ju hittills bara testat att bära Lillan mot bröstet, men antar att hon skulle kunna sitta på ryggen nu också. Testade det utan manualen och jag tror att jag gjorde rätt, men det verkade ändå lite för krångligt. Kanske finns det något smidigare sätt att få dit henne? Har någon en manual skulle man ju kunna scanna in eller rent av fotografera och maila till mig! Vore så tacksam!!!

3 kommentarer:

Petra sa...

Har du fått napp? Om inte kan jag testa att fota min manual och skicka över bilderna till dig. Min scanner är inte inkopplad men ett stort foto borde ju funka lika bra. :-)

Lucia sa...

Åh! Snälla du!! Har inte fått napp, så vore så tacksam om du ville göra mig den tjänsten! Det är främst "bära på höften" och ryggen, som behövs...

Kramar!!

Petra sa...

Jag fixar det - förhoppningsvis under kvällen. :-)